ul. Żeglarska 1A, 34-326 Zarzecze

Rules and Regulations

Only with us best price

Regulamin

Regulamin Płatności

1. Postanowienia Ogólne
1.1. Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania płatności przy użyciu bramki internetowej firmy Laguna Beskidów Sp. Z o.o. NIP: 5532573070
1.2. Adres siedziby firmy: Laguna Beskidów Sp. Z o.o. ul. Żeglarska 7 34-326 Zarzecze

2. Akceptowane Metody Płatności
2.1. Laguna Beskidów Sp. Z o.o. akceptuje następujące metody płatności przez bramkę internetową:
Karty kredytowe (Visa, MasterCard, American Express)
Przelewy bankowe online
Inne metody płatności wskazane na stronie internetowej firmy.

3. Warunki Płatności
3.1. Klient zobowiązany jest do dokonania płatności w terminie wskazanym na stronie internetowej firmy lub w umowie zawartej z Laguna Beskidów Sp. Z o.o.
3.2. W przypadku braku dokonania płatności w określonym terminie, firma ma prawo anulować rezerwację.

4. Zwroty i Anulacje
4.1. Zwroty środków dokonane przez klientów są regulowane na podstawie polityki zwrotów firmy Laguna Beskidów Sp. Z o.o. dostępnej na stronie internetowej.
4.2. Klient ma prawo do anulacji rezerwacji, jednak termin anulacji oraz zasady pobierania opłat za anulację są określone w umowie lub na stronie internetowej firmy.
4.3. Bezpłatne anulowanie rezerwacji może nastąpić na 3 dni przed terminem przypadającej rezerwacji wyłącznie dla rezerwacji z ceną "zwrotną".
4.4. Rezerwacje z ceną "bezzwrotną" nie podlegają anulacji.
4.5. Zwrot pieniędzy następuje w terminie do 7 dni od jej anulowania.
4.6. Dla rezerwacji z ceną "zwrotną" zaliczka w wysokości 30% płatna jest w dniu rezerwacji. Druga część rezerwacji w wysokości 70% płatna jest na 3 dni przed przypadającą rezerwacją. Brak uregulowania jakiejkolwiek zaliczki zg. ze wskazanym terminem oznacza jej automatyczną anulację.
4.7. Dla rezerwacji 'bezzwrotnych" całość kwoty wpłacana jest w dniu rezerwacji. Brak uregulowania opłaty oznacza jej automatyczną anulację.

5. Reklamacje
5.1. W przypadku stwierdzenia niezgodnego z Umową świadczenia usług, wszelkie reklamacje Gość powinien zgłosić na piśmie lub w formie wiadomości e-mail w terminie 14 dni od dnia zakończenia pobytu korzystając z dostępnych form kontaktu: aparthotel@laguna-beskidow.pl lub +48 694 299 224
5.2. Reklamacja powinna zawierać dane Gościa: imię, nazwisko, adres poczty e-mail podany podczas rezerwacji, wskazanie problemu.
5.3. Usługodawca rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od jej otrzymania, o czym informuje Gościa w tej samej formie: pisemnej lub elektronicznej.
5.4. Jeżeli informacje podane w reklamacji wymagają uzupełnienia, Usługodawca zwróci się o ich uzupełnienie w terminie wyznaczonym do rozpoznania reklamacji. Termin, o którym mowa w pkt 3 biegnie dla Usługodawcy od momentu otrzymania uzupełnionej reklamacji.
5.5. W wypadku odmowy uwzględnienia reklamacji Usługodawca jest obowiązany szczegółowo uzasadnić na piśmie lub w formie elektronicznej przyczyny odmowy.

6. Bezpieczeństwo Płatności
6.1. Laguna Beskidów Sp. Z o.o. dba o bezpieczeństwo transakcji online i wykorzystuje odpowiednie środki techniczne w celu ochrony danych klienta.
6.2. Klient zobowiązuje się do zachowania ostrożności i nieudostępniania swoich danych płatniczych osobom trzecim.
6. Kontakt
6.1. W przypadku pytań lub problemów związanych z płatnościami, klient może skontaktować się z firmą Laguna Beskidów Sp. Z o.o. za pomocą danych kontaktowych dostępnych na stronie internetowej poprzez aparthotel@laguna-beskidow.pl lub +48 694 299 224


 

© 2024 Laguna of the Beskids - wszystkie prawa zastrzeżone.

from by rentlab booking by hotres

Zadzwoń Booking online
left
right
Clear
Close
Choose arrival date