Regulamin
Regulamin Płatności
1. Postanowienia Ogólne1.1. Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania płatności przy użyciu bramki internetowej firmy Laguna Beskidów Sp. Z o.o. NIP: 5532573070
1.2. Adres siedziby firmy: Laguna Beskidów Sp. Z o.o. ul. Żeglarska 7 34-326 Zarzecze
2. Akceptowane Metody Płatności2.1. Laguna Beskidów Sp. Z o.o. akceptuje następujące metody płatności przez bramkę internetową:
Karty kredytowe (Visa, MasterCard, American Express)
Przelewy bankowe online
Inne metody płatności wskazane na stronie internetowej firmy.
3. Warunki Płatności3.1. Klient zobowiązany jest do dokonania płatności w terminie wskazanym na stronie internetowej firmy lub w umowie zawartej z Laguna Beskidów Sp. Z o.o.
3.2. W przypadku braku dokonania płatności w określonym terminie, firma ma prawo anulować rezerwację.
4. Zwroty i Anulacje4.1. Zwroty środków dokonane przez klientów są regulowane na podstawie polityki zwrotów firmy Laguna Beskidów Sp. Z o.o. dostępnej na stronie internetowej.
4.2. Klient ma prawo do anulacji rezerwacji, jednak termin anulacji oraz zasady pobierania opłat za anulację są określone w umowie lub na stronie internetowej firmy.
4.3. Bezpłatne anulowanie rezerwacji może nastąpić na 3 dni przed terminem przypadającej rezerwacji wyłącznie dla rezerwacji z ceną "zwrotną".
4.4. Rezerwacje z ceną "bezzwrotną" nie podlegają anulacji.
4.5. Zwrot pieniędzy następuje w terminie do 7 dni od jej anulowania.
4.6. Dla rezerwacji z ceną "zwrotną" zaliczka w wysokości 30% płatna jest w dniu rezerwacji. Druga część rezerwacji w wysokości 70% płatna jest na 3 dni przed przypadającą rezerwacją. Brak uregulowania jakiejkolwiek zaliczki zg. ze wskazanym terminem oznacza jej automatyczną anulację.
4.7. Dla rezerwacji 'bezzwrotnych" całość kwoty wpłacana jest w dniu rezerwacji. Brak uregulowania opłaty oznacza jej automatyczną anulację.
5. Reklamacje5.1. W przypadku stwierdzenia niezgodnego z Umową świadczenia usług, wszelkie reklamacje Gość powinien zgłosić na piśmie lub w formie wiadomości e-mail w terminie 14 dni od dnia zakończenia pobytu korzystając z dostępnych form kontaktu: aparthotel@laguna-beskidow.pl lub +48 694 299 224
5.2. Reklamacja powinna zawierać dane Gościa: imię, nazwisko, adres poczty e-mail podany podczas rezerwacji, wskazanie problemu.
5.3. Usługodawca rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od jej otrzymania, o czym informuje Gościa w tej samej formie: pisemnej lub elektronicznej.
5.4. Jeżeli informacje podane w reklamacji wymagają uzupełnienia, Usługodawca zwróci się o ich uzupełnienie w terminie wyznaczonym do rozpoznania reklamacji. Termin, o którym mowa w pkt 3 biegnie dla Usługodawcy od momentu otrzymania uzupełnionej reklamacji.
5.5. W wypadku odmowy uwzględnienia reklamacji Usługodawca jest obowiązany szczegółowo uzasadnić na piśmie lub w formie elektronicznej przyczyny odmowy.
6. Bezpieczeństwo Płatności6.1. Laguna Beskidów Sp. Z o.o. dba o bezpieczeństwo transakcji online i wykorzystuje odpowiednie środki techniczne w celu ochrony danych klienta.
6.2. Klient zobowiązuje się do zachowania ostrożności i nieudostępniania swoich danych płatniczych osobom trzecim.
6. Kontakt
6.1. W przypadku pytań lub problemów związanych z płatnościami, klient może skontaktować się z firmą Laguna Beskidów Sp. Z o.o. za pomocą danych kontaktowych dostępnych na stronie internetowej poprzez aparthotel@laguna-beskidow.pl lub +48 694 299 224